sobota, 17 września 2011

piknik (na balkonie)

Z racji tego, że się wciąż nie nadaje do pisania czy robienia zdjęć, posłużę się zdjęciami zrobionymi przez moją siostrę.

Yoshiki i Edward na dinner date






picnic by the motorway, wyobraźmy sobie, że jest tam trawa, w tle autostrada ;)
















i wszyscy razem




Tori


Belle


Chelsie

Janis :)(czyli Mary-Kate Olsen na ciele Barbie Basic 2,5)



nieukończeni panowie


zdjęcia grupowe




Katalog będzie następnym razem, jeśli kogoś to w ogóle interesuje :) ( tak, mnie też nie, ale wrzucę go bo lubię wiedzieć gdzie mam zarchiwizowane skany)

8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia - laleczki wyglądają, jak prawdziwa paczka znajomych, a te z dredami robią fajny klimat na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lalki, każda inna i taka różna od poprzedniej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to wszystko realnie wygląda! Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalki z dredami są świetne! :) Widać, że piknik udany. :) Tak trochę kojarzy mi się w Woodstockiem. :D :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne dodatki! Kawa z karotnikikiem ochronnym - super, i ta pizza! Dzięki temu wygląda baaardzo naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic poza: Genialna sesja!
    No może jeszcze tyle, że świetne miniaturki mają laleczki na tym pikniku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro wszyscy zachwycają się lalkami, to ja pozachwycam się zdolnościami Twojej siostry: rewelacyjne fotki porobiła! Ma dziewczyna talent i serce chyba też jej lgnie do Twoich panien;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dollsecondhand, dzięki! teraz szykuje sie już trzecia lalka z dreadami , drugi facet, tym razem Murzyn!

    Mono, dziekuję! staramy sie kupować bardziej róznorodnie wyglądające lalki, cieszę się, że choć trochę sie udało

    Paumar , dziękuję! od razu widać, że to nie ja robiłam zdjęcia, ja by po prostu oparła lalki o ścianę XD

    Magdalena , dzięki! świetne skojarzenie, ta zbieranina własnie miała byc w tym stylu!


    BarbieDream-Kate, dziekuję! niestety mam mało pomysłów na zdjęcia z dodatkami, bo żadne z miejsc które budujemy nie jest skonczone >.<


    Amaret , bardzo dziekuję!!mamy mało okazji aby używać miniaturki

    Privace, dzięki!! kolekcjonujemy wspólnie z siostrą, tyle tylko, że akurat ja prowadzę blog. z tej grupki lalek "moje" są Chelsie, Tori, Belle, Yoshiki i Edward, jej są prawie wszystkie pozostałe lalki(czyli ja jestem odpowiedzialna za styl ubrania akurat tych "ludzi")

    OdpowiedzUsuń