niedziela, 12 sierpnia 2012

12. oko/eye

zadanie z dwunastego wykorzystałam jak motywację do zrobienia pierścionka dla Sky :) nie wyszedł dokładnie taki jak planowałam, bo nie zdążyły przyjść narzędzia z Allegro, ale lepszy rydz niż nic, już jakąś biżuterię ma !



follow the nightlight




In the Direction of sunrise and night light


(His skin color was fixed in photoshop :P)


"watch the early morning sun, drip like blood from the day" - resting after nightwalk





eye-ring close up (all photos can be enlarged/zdjęcia można powiększyć)





dla Valhalli, część tatuaży mojej siostry/part of my sister's tattoo's

22 komentarze:

  1. To smętne włóczenie się Sky kojarzy mi się z tym:

    http://www.youtube.com/watch?v=hXhQ3t-qsoM

    Tekst tak pasuje do jego sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też XD zresztą ta piosenka była inspiracja do zdjęć :D miałam dać fragmenty tekstu Endless rain, ale byłyby po japońsku, a wrzucać tłumaczenie, to nie to samo

      Usuń
    2. No właśnie chciałam wrzucić tekst, wyszukuję go mając pewność, że będzie po angielsku (bo zawsze powtarzasz, że teksty X'a są po angielsku, patrzę - a tu angielskiego trzy linijki na krzyż X_x).

      Aż brakuje żeby Sky przewrócił się ze dwa razy...

      Usuń
    3. goń się, zazwyczaj SĄ po angielsku, ale ten akurat nie >.>
      może będzie pasowało do innego dnia challengu aby sie przewrócił, nic straconego !

      Usuń
  2. Jaki fajny pierścionek ;-). Ale musi być maleńki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! jest bardzo maleńki, a ja jestem ślepawa, więc nie miałam łatwo >.<

      Usuń
  3. Mam pierścionek na oku, a może oko na pierścionku? ;D

    Die Unendlichkeit ist nicht mehr weit
    Die Unendlichkeit ist jetzt nicht mehr weit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! kocham Tokio Hotel, i właśnie z tej piosenki moja siostra wzięła Unendlichkeit :) Brawo!

      oko na pierścionku, mimo wszystko XD

      Usuń
  4. Ha sesja świetna- bardzo realistycznie wyszło 2 i 4 zdjęcie a oczny pierścionek wyszedł bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sesja była robiona w nocy, w pospiechu, bo tuż obok bawiła się (czyli rozbijała butelki i ryczała w wniebogłosy)wychodząca z dyskoteki młodzież - takie to nasze szczęście, mieszkamy góra 150-200 metrów od jednej, drugą mamy dokładnie po drugiej strony ulicy, więc to cud, że w ogóle udało mi się jakieś zrobić!

      jeszcze raz dziękuje, nie da się ukryć, ze trochę czasu mi zajął, bo przeceniłam swoje możliwości^^

      Usuń
  5. To mi się właśnie podoba w tej zabawie, że mobilizuje do zrobienia tego co od dawna planowaliśmy zrobić:)

    Zdjęcia wyszły bardzo zimowe;)z początku myślałam, że to śnieg leży;)
    Mam pytanie - w jaki sposób jest zamontowany pierścionek? Lalek ma otwór w dłoni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! może dlatego jeszcze nie zrezygnowałam, pomimo słomianego zapału i ciągłego "nie chce mi się"

      moja siostra zwróciła mi uwagę na to, że Skylar wygląda jakby szedł po śniegu XD efekt zupełnie nie zamierzony, ale nie przeszkadza :)

      Ciało Volks ma każdy palec osobno, odstępy nie są wielkie, ale wystarczą. pierścionek jest założony klasyczną metodą, palec wsunięty w okrągły otwór.

      Usuń
    2. Faktycznie, dopiero jak się przyjrzałam to zauważyłam:)

      Usuń
  6. Wyrażenie "pierścionek z oczkiem" nabrało nowego znaczenia :D Brawo za kreatywność!
    I dziękuję za tatuaże (poproszę o tłumaczenie z japońskiego):) Będzie więcej ;)?
    PS. Bardzo ładne, szczupłe przedramiona i piękne dłonie z długimi placami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Moi ludzie cierpią na ciągły niedobór biżuterii, a nie wszyscy są hippisami i mogą nosić koraliki, więc zrobić im coś "z innej beczki".

      Jiyuu na kokoro - Free mind, po polsku brzmi to trochę kulawo.
      więcej czego? japońskiego czy tatuaży? jeśli chodzi o tatuaże, to ma ich więcej, jeden na karku i jeden na ramieniu, no i oczywiście tę gwiazdkę na dłoni. jeśli o japoński , ja mam jeden po japońsku, oczywiście z inną treścią XD oczywiście będą następne tatuaże, bo każda z nas ma plany na kolejne.
      dziękuję w imieniu siostry, a jeśli będzie miała trochę kultury to też sama podziękuje!

      Usuń
    2. Nie ma kultury ale i tak dziękuje :D

      Usuń
  7. Aaa! *_* Genialny ten pierścionek! :D
    No i fajny tatuaż po japońsku :D Ach, Japoniaaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! jeśli mam być szczera, to zainspirowałam się przy jego robieniu pierścionkiem japońskiego muzyka :) oczywiście jego jest dużo ładniejszy!
      kochamy Japonię, miałyśmy znowu tam lecieć w listopadzie, ale cały czas obawiamy się tego skażenia... więc jeszcze nie zdecydowane, czy na 100% lecimy czy tez na 100% nie lecimy...

      Usuń
  8. Pierścionek genialny :D Że też Ci się chce dłubać przy takich drobiazgach! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrobiłam go w całości, od podstawy po szklistość, trochę się przejechałam na wierze w własne możliwości, ale mimo wszystko pierścionek wyszedł, może nie zupełnie tak jakbym chciała, ale co zrobić...

      Usuń
  9. Pierścionek rewelacyjny, masz cierpliwość i sporo talentu. Ja bym w życiu takiego maleństwa nie zrobiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi przyjemnie usłyszeć tak miłe słowa!

      Usuń