sobota, 17 listopada 2012

Liebster Blog

Zostałam nominowana przez Valhallę, dziękuję.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Gdybyś miała żyć w dowolnie wybranej epoce, jaka by to była?
W którejś w miarę najspokojniejszej :)

2. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Zabawa gałęziami "w jelenie". Gałęzie były porożami. Przydałaby mi się teraz wyobraźnia którą wtedy miałam!


3. Gdybyś resztę życia miała spędzić w jednym miejscu na Ziemi, to co to by było za miejsce?
Własny dom (to by oznaczało,że w końcu kupiłyśmy dom XD). Mógłby być w Osace :)


4. Czy wierzysz w życie pozagrobowe?
Nie.


5. Na wymarzone śniadanie zjadłabym…
Gdy jestem głodna to cokolwiek XD


6. Jaki jest Twój ulubiony strój?
Kigurumi (http://fuzzandfur.net/wp-content/uploads/2011/04/DSC00100.jpg). Moje jest proste, szare w niebieskie paski. To niezwykle wygodne i ciepłe ubranie. Niestety trochę "obraża" ludzi na polskich ulicach. A w Niemczech nawet w kościele nie przeszkadzało XD


7. Jaki byłby scenariusz Twojej wymarzonej randki?

--------------


8. Czy boisz się dentysty?
Zdarzyło mi się uciec prosto z fotela tuż przed zabiegiem.


9. Jesteś rannym ptaszkiem czy sową?
Chyba sową, biorąc pod uwagę fakt, że chodzimy spać ok 8-11 rano, a wstajemy ok 16-20 .Ostatnio poszłam spać o 13:30 XD


10. Ulubiony drink?
Kawa. Nie piję alkoholu.


11. Jakiego utworu muzycznego mogłabyś słuchać na okrągło przez co najmniej tydzień?
W zasadzie każdego który lubię, nasza playlista jest nie zmieniona od ponad 2 lat XD



moje nominacje:
Kate z Barbie Dream
VMarcin z Ken Superstar.


Lista pytań - w sumie bardzo podobają mi się pytania Valhalli! Pożyczam, mam nadzieję, że się nie obrazisz :D Zamieniłam tylko jedno pytanie.

01. Gdybyś miała żyć w dowolnie wybranej epoce, jaka by to była?
02. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
03. Gdybyś resztę życia miała spędzić w jednym miejscu na Ziemi, to co to by było za miejsce?
04. Czy wierzysz w życie pozagrobowe?
05. Na wymarzone śniadanie zjadłabym…
06. Jaki jest Twój ulubiony strój?
07. Ulubiona książka?
08. Czy boisz się dentysty?
09. Jesteś rannym ptaszkiem czy sową?
10. Ulubiony drink?
11. Jakiego utworu muzycznego mogłabyś słuchać na okrągło przez co najmniej tydzień?


Valhalla, jeszcze raz dziękuję!


Następny post lalkowy planuję na Święto Dziękczynienia.

Next doll related post I'm planning to post on Thanksgiving Day.


6 komentarzy:

  1. powinno być Lobster Blog, ładniej by wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ten ciepły ciuszek:)W końcu nic nie uciska, nic sie za wija, nic się nie zsuwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie pytania i odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: congratulations on the award. You deserve this award for your work on the blog is very innovative and creative. I enjoyed reading your answers. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń